5 Nisan 2016 Salı | By: YeniAy M.

Türkler ve Uzaylı Ataları



UYARI: Kitap hakkında bilgi içerdiğini unutmayınız.

 "Türklerin göklerden gelen ataları mı var?"

KÜNYE

Yazar: 
Yayıncı:  Bilge Karınca Yayınları
Sayfa: 400
Baskı Yılı: 2010


Ben bu kitapta; Türkler'in beş bir yıllık kabile hayatından gelmediğini bilakis yüksek bir medeniyetten, Mu Uygarlığı'ndan geldiğini ispat etmeye çalıştım. Bu uygarlığın M.Ö 70.000 ile 200.000 yıl öncesine dayandığını ve dünyanın, günümüzden daha ileri, modern uygarlığını kurduğunu ortaya koyuyorum. Zaman zaman Türkiye semalarında gözüken ve adına uçan daire denilen nesnelerin, özellikle ülkemizi ziyarete gelen atalarımızın olmadığını kim iddia edebilir. Bugünün Avrupalılarının ataları on binlerce yıl öncesinde mağaralarda yaşarken, bizim atalarımız dünyayı ve gökleri dolaşıp medeniyetler kuruyorlardı.
Kitabı alma amacım, ileride yazabileceğim kitaplarım için ilham olması idi. Roman yazan bir insan iseniz filmler, diziler ve başka kitaplar, ilham veren güzel araç gereçlerdir. Elbet kitabı okurken acı çektim desem, yalan olmaz. Bazı noktalarda o kadar gerildim ki artık kitabın sağına soluna dipçeler yazarak, yazara laf sokuyorum, o denli! Yani bir hadisi Kur'an'dan ayet diye kastırmış misal. Diyeceksiniz hata olmuş ama Kur'an'da geçer deyip, ayet diyerek vermiş. Bu hatadan ziyade bilgisizlik, kusuruma bakmasın. (Hz.İbrahim'im Burak isminde bir bineği olduğunu yazmış.)

Öncelikle hiçbir kaynak, elle tutulur bir şey yok. Tamam, zaten iddia en başta saçma belki ama en azından sağlam bir zemine oturtması lazım değil mi? Ben bile tarihi fantastik yazarken sağlam temellere oturtup, gerçekçi bir kurgu olarak sunuyorum ama yazar sözde araştırma kitabı yazmış ama gerçekçilik sıfır! Sadece UFO konusunda bilgiler vs. verirken (Türkiye ve diğer ülkelerde görünme meseleleri) kaynak sunmuş. Ayrıca 'uzaylı atalarımız' iddiasını sürekli yenilese de bunun için bile bir şey ortaya koyamamış, sadece yazılıp çizilen şeylerden kendisi "onlar uzaylı atamız" diye çıkarım yapmış.

Uzun lafın kısası vakit harcamaya değmeyecek, rezil bir kitap. Kitaplarım için de ne kadar yararlı olacak desem, pek bir şey çıkmayacak gibi. Neyse, her işte hayır vardır. Atlamayacağız bir daha her kitaba. Arada biz de hata yapıyoruz. :D


(Altındaki liste, üstteki net fiyatı fakat kitap tükenmiş, ama takip edin; 4. baskısını yapmış bir kitabın devam basımı gelir diye tahmin ediyorum. D&R'de e-kitabı da var ve 2. el satan yerlerde de bulabileceğinizden eminim.)