12 Mart 2016 Cumartesi | By: YeniAy M.

Aşkta Haddi Aştık



  UYARI: Kitap hakkında bilgi içerdiğini unutmayınız.

"Kelimeler uzadıkça anlamsızlıklar artar."

KÜNYE

Yazar: 
Yayıncı: Serencam Yayınları
Sayfa: 112
Baskı Yılı: 2015


"Sensizken; ölmeden, ölümün yası başladı yüreğimde."
"Bir göç şehriydi yüreğim
Ve gidenler gittikçe artıyordu"

Yeni yazarlar tanıdıkça yeni türler de okumaya başlar oldum. Daha önce söylediğim gibi insan her türü en az bir kere okumalı; kim bilir belki çok severiz?

Sanırım ikinci veya üçüncü şiir kitabımla karşınızdayım. Değerli şairimiz Niyazi Bey'in gönlünden dökülen bu dizeler, hepimizin alışık olduğu 'aşk' duygusu üzerine yoğunlaşılmış. Yer yer kendisinden çıkan sözler ve düz yazılarla da kitabı süsleyip, zenginleştirmiş. Deneme yazısı olarak tabir edeceğimiz yazıların kimisi günlük kimisi de mektup sayfası havası vermiş. Bence çok hoş bir artı.

İnsanı boğmayan, akıp giden bir tarzı var; hemen bitti kitap. Ben en çok kitabın sonundaki 'beşeri aşk' ve 'ilahi aşk' konusundaki görüşlerini belirttiği yazısını sevdim. Açıkçası beşeri aşkın ilahi bir aşk ile böyle bir bağlantısı olabileceğini hiç düşünmemiştim. Sağ olsun, fark etmediğim bir şeyi fark ettirmiş oldu. Üzerinde düşünmek isterim. Derler ya "Her şeyi Allah rızası için yap; O'nun için sev." Ben de sorardım, aşk'ı ben seçmiyorum ki öylesine oluveriyor, tam olarak nasıl O'nun rızası için sevebilirim? Sanırım bu kısa yazı, söylemek istediklerini anlamamı sağladı. En azından anlamlandırma açısından güzel başlangıç oldu, Allah razı olsun. :)

Yazarımızı tebrik eder, nice güzel kitaplarla buluşmayı dilerim. Allah yolunu açık etsin.

DİPÇE: Daha önce de söylemiştim, şiir'den anlayan bir insan olmadığım için, MIŞ gibi yapıp, haddimi aşamam, hali ile bu kitap için bir puanlama vermem de doğru olmayacaktır. Kendi puanınızı, okuyunca vereceksiniz zaten. ;)


  (Soluk renkli fiyat, etiket fiyatıdır. Üstündeki ise internet fiyatıdır.)