11 Şubat 2016 Perşembe | By: YeniAy M.

Yeni Puanlama Düzenimiz


Selamünaleyküm kitap kurtları!

Sizlere yeni bir puanlama düzenine geçtiğimi haber etmek istiyorum. Bildiğiniz gibi bu gündeliğe ilk yazmaya başladığımdan beri 10/10 üzerinden puan veriyordum, ama artık bunu değiştiriyorum. Bundan sonraki tüm kitap yorumlarımı 5/5 üzerinden vereceğim.

Çok ince ruhlu (düşüncesiz vs. manasından söylemiyorum.) bir insan değilim, hali ile bazı kitap gündeliklerindeki aşırı özen ve süslemeler benim sayfamda yok, dikkatinizden kaçmamıştır eminim. Gelemiyorum o kadar uğraşa ve ayrıntıya. Sanırım beynimin yarısı erkek beyninden oluşmakta, anamın dediği kadar varım. :)

Yine de az biraz görsellik katmak istiyorum, bilmem hoşunuza gider mi? Bundan sonra aşağıdaki kitap görselleri ile incelemelerimi puanlayacağım (daha iyi bir görseli olan bana göndersin lütfen :) ).


Muazzam güzel bir kitap.



Çok güzel bir kitap.
İdare eder.

Beğenmedim.

Vakit kaybetmeyin, berbat.


Ayrıca, eğer üşenmez isem bundan sonra kitapların etiket ve internet fiyatlarını gösteren bir resim de ekleyeceğim(bir aşağıdaki incelememde örneği göreceksiniz.).

Son olarak da şu ana kadar yayınlanmış ve gelecekte yayınlanacak (inşallah) tüm kitaplarımın tanıtım ve temin edebileceğin yerlerin adreslerini duyuran bir sayfa açtım. Ulaşmak için tıklayınız.

İnşallah bu yeni düzenden memnun kalırsınız. Kocaman öpüyorum. :)