27 Şubat 2016 Cumartesi | By: YeniAy M.

Gizli Çember - 2



UYARI: Kitap hakkında bilgi içerdiğini unutmayınız.


"Hayatta kalmak için çemberi terk edecek mi? Yoksa kalıp savaşmayı mı seçecek?"


KÜNYE

Yazar: L. J. Smith
Yayıncı: Artemis Yayınları
Sayfa: 410
Baskı Yılı: 2014

İyi ve kötü arasındaki savaşta hapsolmuştu.hayatta kalmak için çember'i feda edecek miydi? Cassie, insanın aklına gelebilecek en müthiş ve en ölümcül topluluğun üyesiydi artık: Gizli Çember'in. Ama gücün de bir bedeli vardı elbette ve bu bedel, genç kızın düşündüğünden çok daha tehlikeliydi. Gizli Çember'in iki liderinin çatışan istekleri arasında kapana kısılan Cassie bir seçim yapmak zorundaydı. Ya bütün New Salem'ı kurtarmayı seçecekti ya da büyüleyici Adam'a duyduğu aşkı. İyi ve kötü arasındaki amansız savaşta Cassie'nin doğaüstü güçleri Çember'i kurtarmaya yetecek miydi? Yoksa genç kız içindeki karanlık güçlere av mı olacaktı?Çember'i, aşkı ve sadakati sınayacak müthiş bir savaş başlıyor.
Dizisinin ilk çıktığı tarihe baktım da 2011-12 arasıymış. Demek ki 1. kitabı da 2012 senesi içerisinde okudum; 4. senesi dolmuş serinin. Sanırım 2 kitap daha var en az ama daha Artemis'ten bir hareket göremiyoruz.

Neyse. Kitap, ilkinin seviyesinde hareket ediyor; eğlenceli, sıkmayan, akışkan bir dil ama çıta atlamayı başaramayan, öyle çok merak ettirmeyen bir devam kitabı. Bir tek Cassie'nin babası ile ilgili kısım merak edilecek bir şey ama ben dizi yüzünden o bilgiye vakıf olduğum için çok bir şey ifade etmedi. Kitabın sonunda kötü adamı bir anda hızlıca yenmişler gibi geldi, daha bir mücadele, hareket beklerdim.

Kurgudaki sabit seviyeyi saymaz isek yazarın anlatım becerisi sizde güzel bir tat bırakacak ve güzel vakit geçirmenize neden olacaktır; 2 günde bitirdim. Okurken zevk aldım yani. Yalnız ben Adam yerine Nick'i tercih etmesini isterdim. Adam'a tam anlamı ile kılım. :D Belki dizideki oğlan yüzündendir. :P



(Soluk renkli fiyat, etiket fiyatıdır. Üstündeki ise internet fiyatıdır.)