22 Şubat 2016 Pazartesi | By: YeniAy M.

Gizli Çember - 1



UYARI: Kitap hakkında bilgi içerdiğini unutmayınız.


"Çemberin gücü, onu gerçek yuvasına çağıracaktı."

KÜNYE

Yazar: L. J. Smith
Yayıncı: Artemis Yayınları
Sayfa: 448
Baskı Yılı: 2014 (yeni baskı)

Güneşli California'dan kasvetli New England'a taşınmak zorunda kalan Cassie eski hayatını çok özlüyordu. Bir yandan da yeni okulunda zorbalık yaparak herkesi korkutan bir grup gençle arasında tuhaf bir bağ olduğunu hissediyordu. Asırlardır New Salem'ın kontrolünü elinde tutan cadılar meclisini öğrendiğinde, Cassie'nin hayatı değişecek ve yolu Gizli Çember'le kesişecekti. Gizemli ve çekici bir genç olan Adam'a karşı birtakım hisler beslemeye başladığındaysa kendini içinden çıkılmaz bir durumun ortasında bulacaktı. Ya arzularına karşı koyacak, ya da istediğini elde etmek için karanlık güçleri harekete geçirecekti. Hem de en küçük, yanlış bir hareketin onu mahvedeceğini bile bile…
Aynı isimli dizisi ilk çıktığında alıp okumuştum. Hali ile aradan baya bir zaman geçtiği için ayrıntıları çok hatırlamıyorum maalesef. İkincisi elime ulaştığı için ilk önce birinci kitabı yazmam gerektiğini düşündüm.

Yine de tatlı bir tat bıraktığını hatırlıyorum, eğlenceli saatler yaşattı. Kitabının dizisinden daha iyi olduğunu belirtmeliyim, zaten bu yüzden dizisi iptal oldu ya :)

Cassie, ailesi ile ilgili bir çok gizem ile mücadele etmek zorundadır ki karanlık ve zehirli bir gizemden bahsediyoruz. Kitap, çemberin kuruluşunu anlattığı için bir çeşit 'giriş' kitabı niteliğinde ama hareketli bir kitap olduğunu söyleyebilirim. Okurken zevk alacağınızı düşündüğüm bir seri, hele ki cadı ve büyü ile ilgili kitapları seviyorsanız, bu seri iyi bir örnek. Tamam, bir Harry Potter değil, elbette. :)

Bu arada yazar, Vampir Günlükleri serisinin de yazarıdır. Bu seriyi severek alıp okuyan ben, bir noktadan sonra almayı bıraktım zira yazar, tabir-i caiz ise kendi serisinden şutlandı! Nasıl bir dolambaca geldi de serisi üzerindeki hakları kaybetti, bilmiyorum ama belli bir noktadan sonra serinin kitapları, HAYALET YAZAR dediğimiz yazarlar tarafından yazılıyor ve onun ismi ile kitap basılıyor. Yazarın kendisinin yazmadığı için ve böyle bir durumun içine girmesinin de etkisi ile, seriyi almama kararı verdim!



(Soluk renkli fiyat, etiket fiyatıdır. Üstündeki ise internet fiyatıdır.)